Częste pytania
________________________________________
Co zrobić, aby skorzystać z Indywidualnej Wyceny?
Wystarczy, że wyślesz do nas na adres info@piwonit.pl listę produktów, które chciałbyś zakupić do wykonania systemu alarmowego i instalacji CCTV. Nasi Doradcy w ciągu 24 godzin przygotują dla Ciebie specjalną, indywidualną wycenę.
Korzystając z opcji Indywidualnej Wyceny, oszczędzasz Swój czas i masz gwarancje niższych cen.
________________________________________
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta masz dostęp do wszelkich informacji o Twoich zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
________________________________________
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = data wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności.
________________________________________
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formie płatności oraz własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
• Firma kurierska,
• Paczkomaty Inpost
________________________________________
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki uzależniony jest również od ilości towaru.
FORMY I WARUNKI PŁATNOŚCI
________________________________________
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
• przelew na nasze konto bankowe,
• płatność za pobraniem,
• płatność elektroniczna (przelew on-line)
• płatność gotówką i kartą płatniczą w Punkcie Obsługi Klienta.
FORMY PŁATNOŚCI
________________________________________
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, uruchomiliśmy możliwość odbioru osobistego.
Adres Punktu Obsługi Klienta: Warszawa, ul. Mineralna 15 budynek 3
KONTAKT
________________________________________
Czy i jak mogę negocjować ceny ?
Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza, więc tak możesz negocjować cenę, przy składaniu zamówienia zapytaj się o rabat.
________________________________________
Co to jest ofertownik ?
Ofertownik jest funkcjonalnością dostępną z poziomu Systemu B2B, umożliwiającą generowanie ofert do PDF.
Jest to zaawansowane narzędzie, które umożliwia przygotowanie profesjonalnej oferty handlowej dla klienta końcowego. System B2B archiwizuje wygenerowane oferty i umożliwia ich dalsze, łatwe przekształcenie w zamówienie.
________________________________________
Jak skorzystać z ofertownika ?
Krok 1 – po dodaniu ofertowanych produktów do koszyka, użytkownik przełącza koszyk z trybu zamówienia w tryb ofertownika. Na bazie własnych, hurtowych warunków handlowych dokonuje narzutu lub przyznaje rabat od cen katalogowych. W trybie edycji użytkownik zawsze ma podgląd wartości procentowej narzutu pozostałego po udzieleniu rabatu.
Krok 2 – użytkownik wybiera szablon oferty, dodaje do niego elementy własnej identyfikacji wizualnej, ustala sposób dostawy, jej czas, termin zapłaty oraz ostateczną datę obowiązywania oferty. Ostatecznie jednym kliknięciem tworzy końcową, kompleksową ofertę zawierającą wszystkie informacje. Każdą stworzoną ofertę można edytować, usunąć, wygenerować w formacie PDF, oraz przekształcić w zamówienie.
________________________________________
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT w większości przypadków, to data wysyłki towaru do klienta.
Może zdarzyć się, że w pudełku z towarem nie będzie faktury. Prosimy o informację o takiej sytuacji, abyśmy mogli tą fakturę dosłać drogą mailową.
________________________________________
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605 213 709. lub mailowo na adres: info@piwonit.pl
________________________________________
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605 213 709 lub mailowo na adres: sklep@piwonit.pl
________________________________________
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. W związku z tym, tak ważne jest podanie swojego adresu e-mail podczas zamówienia.
________________________________________
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.